Subscribe:

joi, 21 iulie 2011

Alba Iulia, "cel mai curat oraş din ţară"...

Ţin minte o perioadă în care oraşul meu natal, Alba Iulia, primea în fiecare an distincţia de "Cel mai curat oraş din ţară"! De acest lucru erau toţi locuitorii foarte mândri, iar eu nu uitam niciodată să specific acest detaliu străinilor care vizitau Cetatea. Între timp, ignoranţa, grosolănia şi incultura unora, cât şi nepăsarea autorităţilor au făcut ca ceea ce era cunoscut odată ca fiind "cel mai curat oraş din ţară" să arate aşa:




Precizez că aceste poze au fost făcute pe o stradă principală a oraşului, nu în spatele vreunui bloc aflat la periferie.

Alba Iulia, "cel mai curat oraş din ţară" şi în 2011? Tu ce părere ai?

7 comments:

Makavelis spunea...

cred ca situatia trebuie sa rezolve intr-un fel sau altul. oamenii ar trebui sa-si plateasca gunoiul. si apa. macar sa reduca din facturile alea mari. e rusinos. si nu asta e imaginea orasului Alba Iulia

Laurenţiu spunea...

N-am spus niciodată că asta e imaginea de ansamblu a oraşului. Avem şi lucruri foarte frumoase, unice în ţară. Un exemplu ar fi şanţurile cetăţii. Puţin prea betonate pentru gusturile mele, dar oricum, arată fenomenal faţă de ceea ce era odată acolo. Spun doar că astfel de imagini nu sunt admisibile într-un oraş care se vrea a fi european şi cu specific turistic. Aşa nu atragi turişti!

Anonim spunea...

Am auzit ca cei de la firma de salubrizare nu mai ridica gunoiul din anumite zone datorita restantelor acumulate de catre asociatiile de propietari. Pacat ca strica imaginea orasului!!

Sergiu spunea...

gunoiul se va ridica in maxim 2 zile, pentru ca vor intervenii cei de la protectia mediului cu amenzi uriase si pentru asociatii(nu administratorului) si pentru Salprest. asa ca nu va ingrijorati, Alba Iulia ii totusi unul dintre cele mai curate orase, chiar si cu acest gunoi, pentru ca celelalte orase sunt mult mai praf.

Anonim spunea...

aici nu sunt autoritatile de vina... ci aia care nu isi platesc facturile

Anonim spunea...

Pai is cam betonate zidurile cetatii ca nu au tinut astia cont de nicio regula de restaurare-conservare. Nu i bai...abia au de lucru si peste 10 ani cand tre sa le refaca :)

Anonim spunea...

Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
3. Vindecă tot felul de boli umane.
4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu