Subscribe:

sâmbătă, 31 decembrie 2011

De ce e bine să NU ai semnal la telefon când eşti beat!

Tre' să-mi iau şi eu un tricou ca ăsta!
Sursa photo: www.squidoo.com
Pentru că omul la beţie devine prost şi sincer... o combinaţie destul de nasoală pentru mulţi. Pentru că atunci când eşti beat îţi vin idei... idei proaste! Şi, motivul principal, pentru că atunci când eşti beat vrei să comunici lucruri pe care în stare de luciditate le păstrezi pentru doar tine!

Toate astea s-au întâmplat de câteva ori până acum, însă de fiecare dată le-am trecut cu vederea considerând că fac parte din rutina unei nopţi de beţie. Asta până aseară! Da, a fost o seară grea pentru ficat şi o dimineaţă cruntă pentru cap şi stomac. După ce m-am certat cu doamna Budă de vreo trei ori şi am mai tras o porţie de somn în speranţa că barosul care încerca să-mi spargă craniul chiar din interiorul său se va mai calma, mi-am luat telefonul pentru a verifica cât e ceasul. Mă încrunt de durere după ce ecranul s-a luminat şi mi-a ars ochii proaspăt deschişi şi văd că am şapte apeluri nepreluate şi trei mesaje noi. Era ora 14:57! Îmi frec fruntea îndurerată de vibraţiile barosului care încă nu se calmase în totalitate şi încep să-mi citesc mesajele. Unul era de la operatorul de telefonie mobilă, neinteresant. Al doilea era de la un prieten care-mi amintea că trebuie să facem cumpărăturile pentru Rev. Al treilea era de la o colegă de facultate şi spunea "te... ce?"...

..."Te... ce?"

Stăteam şi mă uitam ca boul la telefon încercând să-mi dau seama la ce se referă colega mea şi atunci mi-a venit ideea! Închid repede sms-ul, intru în meniul principal şi ajung la mesaje trimise. Acolo văd cifra 16! Înainte de seara cu pricina aveam 0! Încep şi citesc. Pe măsură ce lecturam îmi aminteam şi ce s-a întâmplat (aveam şi o amnezie cumplită în ceea ce privea evenimentele petrecute în seara precedentă). Am văzut că unei alte colege i-am scris de patru ori într-un singur sms că o iubesc. În alt mesaj adresat tot ei îi spuneam cât de mult îmi iubesc prietenii şi cum nu o să-i uit niciodată, iar altor doi colegi le-am trimis bancuri cu olteni şi cu unguri! În sfârşit, ajung la mesajul care trebuia să-mi răspundă la întrebarea "te... ce?", însă, stupoare:  eu i-am scris "Te... Te şi atât!" În loc să mă lămuresc, eram mai în ceaţă şi nu ştiam nici eu la ce m-am referit când am scris textul ăla. Nici măcar nu ştiam ce să-i spun acelei colege! Ce a fost în capul meu? Probabil că nu o să aflu niciodată, însă un lucru ştiu sigur: era mult mai bine dacă aseară nu aveam semnal la telefon!

Ca o scurtă concluzie, când eşti beat te apuci să-ţi suni prietenii şi să le spui prea multe lucruri. Lucruri precum ceea ce simţi pentru ei, ce ai vrea să le faci sau ce te deranjează foarte tare la ei. Am fost pus de nenumărate ori în situaţia de a-mi asculta câte un prieten aflat în stare avansată de ebrietate şi care avea chef de poveşti. Şi tot de atâtea ori i-am sunat eu pe ei spunându-le toate tâmpeniile. Cu unii vroiam să încep afaceri şi-i sunam la trei dimineaţa să le propun să fim asociaţi. Altora le spuneam ce mă supără şi de ce sunt trist. Alţii au aflat cât de mult îi iubesc. Cei mai ghinionişti dintre ei au fost nevoiţi să mă asculte cântând sau urlând ca descreieratul şi râzând fără motiv. Toate aceste motive sunt suficiente să cred că e mult mai bine să nu ai semnal la telefon când eşti beat!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu