Subscribe:

luni, 4 martie 2013

Vodafone îşi minte clienţii!

Vodafone: Lie to you!
Sursa photo: corpau.blogspot.ro
De când mi-a luat mama primul telefon mobil sunt client Vodafone. De atunci şi până acum mi-am schimbat numărul de două ori. Pe cel actual îl am de prin 2004, deci sunt client platinum... sau gold, nu mai ştiu exact! Oricum, cică am ceva beneficii de pe urma faptului că sunt de aproape un deceniu abonat la ei printre care se numără puncte de loialitate bonus şi oferte "avantajoase" la prelungirea lui.

Acum vreo trei săptămâni m-a sunat un angajat de-al lor, mi-a mulţumit că sunt un client loial şi s-a oferit să-mi facă o ofertă de prelungire a abonamentului petru încă doi ani. Fireşte, am acceptat pentru că oricum nu aveam de gând să renunţ la număr. Surpriza a venit în momentul în care acel domn mi-a spus nişte date despre actualul meu abonament. După ce mi-a înşirat minutele în reţea, în ne-reţea şi aşa mai departe mi-a zis că abonamentul meu este de 13 euro fără TVA. Ştiind contractul pe care l-am semnat (de fapt mama l-a semnat că-i pe numele ei, dar am fost şi eu de faţă), l-am corectat şi i-am spus că în realitate este de 7 euro cu TVA. Nu am reuşit să-l conving nicicum pentru că el o ţinea pe a lui cu abonamentul de 13 euro fără TVA şi a început să-mi înşiruie ofertele pentru prelungire. De 15, de 17, de 11, cu net, cu mesaje, cu minute în Africa, cu tot felul de lucruri, dar niciunul de 7. Nu am ajuns la nicio înţelegere cu el şi i-am spus că nu sunt interesat de acele oferte.

A urmat hărţuirea telefonică! Timp de vreo două săptămâni m-au sunat chiar şi de trei ori pe zi să mă convingă să-mi prelungesc abonamentul. La un moment dat am încetat să mai răspund la telefon şi le dădeam ocupat din start pentru că nu mai vroiam să aud aceleaşi oferte iar şi iar. În fine, am ajuns într-un final la o filială unde am cerut lămuriri în primul rând despre abonamentul actual. Acolo am aflat că nu este de 13 euro fără TVA, dar nici de 7 cu TVA, aşa cum credeam eu şi cum a semnat mama contractul. În realitate este de 7, fără TVA! Nu e mare diferenţa, dar e altceva decât ceea ce trebuia să primesc prin contract.

Minciuna celor de la Vodafone nu se opreşte aici! În contractul iniţial aveam incluse şi câteva sute de mesaje în reţea şi în afara ei, mesaje care într-o zi au dispărut subit, fără nicio înştiinţare anterioară. Băiatul de la filiala respectivă mi-a spus că noua politică a firmei prevede că nu se mai dau mesaje la abonamente, ci fiecare mesaj trimis îţi mănâncă un minut. Lucru care s-a dovedit a fi fals în cazul meu. Chiar dacă mai am sute de minute atât în reţea, cât şi naţionale, orice mesaj trimit îmi intră la cost suplimentar. Şi asta se întâmplă de câteva luni deja. Luni în care am plătit suplimentar acele mesaje care în mod normal trebuiau să fie incluse în abonament. Adevărul e că nu am fost prea atent la aceste detalii deoarece nu am avut cost mai mare de 5 euro. Mai sunam şi internaţional uneori şi credeam că de acolo se trage acel cost, dar m-am uitat apoi pe facturile din urmă şi am văzut că tot ce am plătit în plus a fost exclusiv pentru mesaje. Mea culpa că nu am fost atent!

După toate aceste descoperiri stau şi mă gândesc dacă nu cumva a sosit timpul să schimb operatorul de telefonie mobilă. Politica Vodafone-ului pentru clienţii vechi lasă de dorit. De la acele tactici mârşave în care angajaţii m-au minţit în faţă poate, poate semnez un contract mai mare, până la nerespectarea celui semnat deja, toate mă fac să cred că cei de la Vodafone nu sunt atât de profesionişti pe cât vor să pară, ci din contră, sunt nişte mincinoşi cărora nu le pasă decât de profit, indiferent de metodele folosite pentru a-l obţine. Ruşine, Vodafone!

3 comments:

Anonim spunea...

:) Da stiu si eu un caz in care incerca pe fata un astfel de "ofertant" de la vodafone sa il convinga pe colegul meu sa faca un abonament scump, si cica primea un mega pret la Galaxy S3. Dupa vreo saptamana de negocieri, cand i-a cerut oferta intrun format scris si semnat, a inceput domnul de la vodafone sa se balbaie ca defapt era pentru Galaxy S2 nu S3 :| Niste mincinosi

Anonim spunea...

Din experienta,nu te muta la Orange! Am avut cu ei multe experiente neplacute printre care: minute disparute, puncte thank you distribuite dupa placul lor, si cea mai cea un abonament inchis pe care vroiau sa ma puna sa il mai platesc 2-3 luni. Cu actele in mana si amenintari la protectia consumatorului s-au calmat.
Si tot din experienta, du-te la sediu cu buletinul in mana si spune ca vrei sa iti inchizi abonamentul sa vezi cum miraculos apar abonamente care nu sunt in oferta, telefoane la preturi bune si minute pe care nu le poti consuma intr-o luna! ;)

Anonim spunea...

Decat aia de la orange si cosmote mai bine vodafone.. Aia de la orange is cei mai ratati oameni...

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu