Subscribe:

marți, 14 ianuarie 2014

Weekend

Bună dimineaţa!
Sursa photo: pccadvantage.wordpress.com
E dimineaţă! Soarele îmi încălzeşte faţa şi mă trezesc privind prin geam spre cerul de un albastru pur, întrerupt doar de un nor alb, lăptos. Un peisaj parcă rupt din filme. În cameră miroase puternic a cafea! Sunt acasă, la Alba! Mă ridic buimac din pat şi păşesc desculţ pe covorul moale. Parcă încă într-un fel de transă, mă ghidez după mirosul fin de cafea şi ajung pe balcon.

Acolo, pe masă, acoperită cu o spumă de un maro deschis, mă aşteaptă cana mea cu Steaua plină cu ness cald. Lângă, cu grijă aşezate, o ţigară în scrumieră şi o brichetă Bic, albastră, mică. Puţin mai sus, pe o farfurie, două gogoşi cu gem de căpşuni, proaspete şi bine pudrate cu zahăr. Toate aşteptau cuminţi să mă trezesc. Mă aşez cu coatele pe geamul larg deschis şi privesc spre păsărica ce stătea în teiul din faţa balconului, ciripind veselă. Ies mai tare pe geam. Din nou, Soarele îmi scaldă faţa, de data asta mai puternic, şi, sorbind o gură zdravănă de cafea, mă trezesc de tot! Mă uit la ceas şi văd manoşele argintii indicând ora 11:37. Nu e dimineaţă! Dar e weekend! Şi sunt acasă!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu