Subscribe:

marți, 5 ianuarie 2016

eMag mi-a furat laptopul!


În 2013, de Black Friday, mi-am cumpărat un laptop de la eMag. Un middle range, i5, bun la vremea lui care încă făcea faţă pentru ce aveam eu nevoie chiar şi în 2015. La aproximativ un an de la achiziţie, am optat pentru extra-garanţie de un an care a costat 10% din valoarea produsului. Pentru acea sumă, printre altele, în cazul în care trimit laptopul în garanţie, eMag se obligă să-mi rezolve problema în maximum 5 zile lucrătoare de la data intrării în service. Excelentă ofertă, având în vedere că perioada standard e de 15 zile lucrătoare.

Ei bine, în 7 Decembrie am decis să trimit laptopul la reparat deoarece uneori când îl aprindeam nu-mi boota HDD-ul. Pur şi simplu nu îl găsea şi îmi apărea un ecran albastru în care mi se solicita să selectez alt "boot device". 7 Decembrie a fost într-o luni. Am primit mail că laptopul a fost recepţionat în service abia vineri. Am înţeles că a fost Black Friday şi că urmau sărbătorile de iarnă şi că din aceste motive probabil că erau foarte aglomeraţi. În următoarea săptămână, marţea, am primit mail cum că laptopul a fost reparat şi predat curierului urmând să-mi fie livrat în următoarele zile.

Şi de atunci până azi, 5 Ianuarie 2016 laptopul meu e tot în curs de livrare. Nimeni nu mai ştie nimic de el! Am sunat la eMag începând din 20 Decembrie şi până acum de vreo 5-6 ori şi, de fiecare dată, am fost asigurat că problema se va rezolva în următoarea zi şi că voi fi contactat de cineva de la eMag ca să clarificăm situaţia. Aşa cum le-am spus şi ultimilor doi operatori eMag cu care am discutat azi, m-au sunat colegii lor pentru clarificări la fel cum m-a sunat şi Papa Francis de la Vatican să-mi ureze un An Nou fericit!

Mi s-a spus să sun la service-ul Depanero care s-a ocupat de reparaţie şi la Cargus care s-a ocupat de transport. Acum, stau şi mă întreb, eu, în calitate de client eMag care a predat laptopul la un showroom eMag ce treabă am să contactez contractorii lor? Eu am predat laptopul către eMag, nu către Depanero şi nu către Cargus! De bucătăria lor internă să se ocupe ei! Cu toate acestea, am sunat şi acolo. Depanero s-a scăpat repede de mine spunându-mi exact că ei au predat curierului coletul în 15 Decembrie şi mi-au dat numărul AWB. În acest caz, am sunat la Cargus iar ei mi-au spus că într-adevăr au preluat coletul şi că în sitemul lor acesta apare ca fiind în depozitul Cargus din Timişoara din 16 Decembrie şi că nu îmi pot da un răspuns de ce nu a mai ajuns înapoi în showroomul eMag.

Am sunat înapoi la eMag! Din nou, acelaşi răspuns robotizat: "Ne cerem scuze pentru neplăceri! Veţi fi contactat de către un coleg în cursul zilei de azi pentru a clarifica problema!" Nu, nu mai vreau să fiu contactat de nimeni. Îmi vreau banii înapoi! Am acest drept fiindcă e stipulat în contract că pot să cer stornarea produsului dacă perioada de returnare este depăşită. Din 7 Decembrie până în 5 Ianuarie cred că au trecut mai mult de 5 zile! Operatorilor de la eMag le-am spus clar şi răspicat că îmi vreau banii înapoi şi că nu mă mai interesează unde e laptopul. Din nou: "Ne cerem scuze pentru neplăceri! Veţi fi contactat de către un coleg în cursul zilei de azi pentru a clarifica problema!"

Din toată situaţia am înţeles că cei de la Cargus au pierdut laptopul şi că ei ar fi, de fapt, vinovaţii! Absolut neinteresant pentru mine! Aşa cum ziceam mai sus, în cazul de faţă, eu sunt client eMag, nu Cargus. Cargus e contractorul eMag cu care eu nu am nicio treabă! Eu îmi vreau banii înapoi de la eMag! Că şi-i recuperează ei ulterior de la Cargus nu mai e problema mea.

Până acum lăudam sus şi tare că eMag e cel mai tare! Sunt client vechi şi, aş spune eu, fidel. De fiecare dată când am avut o problemă mi s-a rezolvat elegant şi rapid. Până acum! Lipsa de interes şi lentoarea cu care se mişcă reprezentanţii eMag pentru a soluţiona această problemă e de-a dreptul batjocoritoare. Ba mai mult, ultimul operator cu care am discutat a avut şi tupeul să-mi spună că singura soluţie e să fac o reclamaţie scrisă pe site-ul eMag, dar să nu mă aştept să se rezolve într-o zi, două fiindcă cei de la Sesizări se mişcă mai greu. Păi telefoanele care le-am tot dat din 20 Decembrie şi până acum nu tot sesizări au fost? Cât să mai aştept, dragă eMag? Până îmi expiră şi extra-garanţia? Nu, dragă eMag! Eu îmi vreau banii înapoi şi-i vreau azi!

Între timp, plângerile pe care le voi mai face vor fi către ANPC şi către Poliţie fiindcă ceea ce se întâmplă în momentul de faţă se numeşte Furt! Nimeni nu e în stare să-mi dea un răspuns clar unde îmi este laptopul sau când îmi voi primii banii înapoi! Sunt plimbat şi minţit continuu, iar problema mea persistă de o lună fără niciun semn că se îndreaptă spre o rezolvare! Ruşine să-ţi fie, dragă eMag! Ruşine!

1 comments:

Anonim spunea...

MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (service emag)(apelati cu incredere)

Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul ... surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul ...

MORALA

Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL...DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII...OPERATIA REUSITA...PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu