Subscribe:

vineri, 14 mai 2010

Atenţie, vaci !

De câteva zile, pe unde mă uit, văd o multitudine de vaci. Nu, nu alea de la care luăm lapte şi din care ne facem carne de hamburgeri. Nu am absolut nimic cu animalul "vacă". Bovinele sunt animale nobile, în India fiind chiar considerate sacre şi atingerea uneia ( ca să nu mai spun ce păţeşti dacă ucizi una ) se pedepseşte foarte sever, conform legii de acolo. Cum aş putea să am ceva cu animalul fără de care nu ar fi existat atâtea feluri de mâncare delicioase, de la prăjituri ( pentru care ai nevoie de lapte ), până la ciorbe şi fripturi care îţi lasă gura apă ? Eu am treabă cu oamenii-vaci ! Ştiţi voi, creaturile alea extra fardate, extra inteligente ( după capul lor ), care aduc comentarii extraordinar de cretine doar ca să fie auzite şi băgate în seamă de cei din jur. Vacile alea care nu înţeleg de ce sunt grase, dar îşi pun această întrebare în timp ce devorează o shaorma şi apoi mai toarnă pe gât 2 litrii de Cola. Până acum încercam să nu le iau în semă, dar dintr-o dată parcă s-a spart conducta, jur ! Şi pe lângă faptul că s-au înmulţit mai repede decât goangele de bucătărie, au început să horcăie din ce în ce mai des şi mai urât. Ce să faci în situaţia asta, când ajung să te calce toate cu copitele lor jegoase direct pe creier ? Unii dintre voi poate ar spune că ar fi bine şi uşor să le bagi puţină ( a se citi "multă" ) carne în gură şi aşa am rezolvat problema. După mine nu rezolvi nimic aşa. Dacă înjuri o vacă, nu faci decât să dovedeşti că şi tu eşti un bou şi nimic mai mult. Nu ! Am nevoie de o soluţie mai graţioasă, mai umană ! Care este acea soluţie ? Sincer, şi eu încerc să o găsesc pentru că nu mai suport să trăiesc între atâtea vaci ! O să încerc ca doar cu ajutorul puterii cuvântului să le fac să-mi dea pace. Prin vorbe bine spuse la momentul oportun. E de ajuns să o rezolvi pe una în public şi apoi, mânate de spiritul de turmă, toate îţi vor da pace ca să nu păţească la fel ca prima ( cel puţin în teorie ). Sper să dea roade această soluţie cât mai repede posibil pentru că simt cum mă dezintegrez din punct de vedere psihic din cauza acestor animale urbane, crescute şi educate în mall -păşunea zilelor noastre- ( cea mai proastă specie pe care am întâlnit-o în cei 20 de ani de viaţă de până acum ). Oricum, dacă aveţi şi voi alte soluţii pentru a scăpa de aceste specimene vă rog să mi le spuneţi şi mie. V-aş fi veşnic recunoscător. Vă salut cu respect ! Pe curând !

P.S. : Scuzaţi-mi limbajul neacademic pe care l-am utilizat, dar pur şi simplu nu mai rezist în preajma acestor creaturi groteşti.

7 comments:

Szofran Gabriel spunea...

Iti cunosc problema si te sustin, vacile astea ar trebui evacuate :)). O camasa de forta si un sprai paralizant ar rezolva problema :))

Anonim spunea...

Pur si simplu le ignori sau le zici doua, poate poate tac. Sugerez a doua varianta :))

Vlad spunea...

Imi place "Vacile alea care nu înţeleg de ce sunt grase, dar îşi pun această întrebare în timp ce devorează o shaorma şi apoi mai toarnă pe gât 2 litrii de Cola." Nu stiu solutia pentru problema asta, dar ce ai face daca iubita ta s-ar "transforma" intr-o "vaca" de-asta? Ai minti-o ca inca ii frumoasa si atragatoare, sau renunti la dragostea pentru ea din cauza asta?

Laurenţiu spunea...

Aici problema este mai complexă. Depinde ce vrei şi tu de la relaţia cu ea şi de ce eşti cu ea. Dacă e doar atracţie fizică, nu ştiu, nu cred că mai are sens să o lungiţi. Dacă e mai mult de atât, cred că poţi să ai sentimente pentru o persoană chiar dacă din punct de vedere fizic nu e vreo Jessica Alba. Depinde mult ce aşteptări aveţi de la relaţia voastră. Acum mă simt ca tipul ăla de la emisiunea 9595, consiliez cupluri cu probleme existenţiale. :))

stephan spunea...

:))) ce tare esti :)))=)) imi place :)) abia astept sa scrii ceva nou=)) rad cu lacrimi=))

Paul spunea...

Solutia e simpa.Punem intr-un vapor cateva tone de hamburgeri, cand vaporul este plin cu aceste AMINALE se trimite in mijlocul marii (Marii Negre) unde se scufunda misterios. Simplu nu?

Anonim spunea...

Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
3. Vindecă tot felul de boli umane.
4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu