Subscribe:

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Student bogat, student sărac! - EXCLUSIV

"Au fost zile în care am stricat peste 1000 de lei prin cluburi. Îmi place distracţia şi asta mă costă destul de mult"!
Sursa photo: sfantatreimebc.org
A fi student în România este aproape sinonim cu a fi sărac! Toată lumea ştie despre viaţa dusă de tinerii intelectuali prin cămine şi majoritatea celor trecuţi prin această experienţă îşi amintesc de momentele în care nu mai aveau decât un borcan de zacuscă în frigider sau de zilele rămase până când avea să sosească pachetul mult aşteptat de la părinţi. În articolul "Costurile lunare ale unui student" v-am prezentat necesităţile unui student pentru un trai decent. Între timp am descoperit două cazuri particulare total opuse: un student care cheltuieşte o mică avere în fiecare zi şi altul care trăieşte o lună cu banii pe care alţii îi strică în mai puţin de o săptămână!

Alex, student în anul doi, provine dintr-o famile înstărită: "Cheltuiesc zilnic aproximativ 200-300 de lei. Au fost şi zile în care am stricat peste 1000 de lei prin cluburi. Îmi place distracţia şi asta mă costă destul de mult", a mărturisit Alex. Părinţii lui sunt oameni înstăriţi şi vor ca fiul lor să se distreze cât de mult poate în anii studenţiei, iar asta nu are preţ pentru ei. Deşi îşi permite să stea într-o cameră de hotel pe tot parcursul facultăţii, Alex a ales să stea în cămin: " În primul an de facultate am stat singur într-un apartament cu două camere închiriat, însă nu mi-a plăcut pentru că nu erau decât bătrâni în acea zonă şi nu aveam cu cine să ies prin oraş. Anul acesta am ales să stau în cămin, lângă ceilalţi studenţi. Deşi nu sunt aceleaşi condiţii ca la apartament, îmi place mai mult pentru că sunt mai aproape de prietenii mei".

Din păcate, nu toţi studenţii sunt la fel de norocoşi ca Alex. Mihai este student în anul trei şi lucrează într-un supermarket pentru a-şi asigura traiul. Părinţii lui nu îi pot asigura decât două pachete cu mâncare pe lună. Pentru restul trebuie să se descurce singur: "Ai mei nu mă pot ajuta foarte mult pentru că nici ei nu au. Îmi trimit mâncare cam de două ori pe lună. Lucrez într-un supermarket unde câştig 600 de lei pe lună şi bonuri de masă în valoare de 200 de lei. Din aceşti bani îmi plătesc chiria la cămin şi abonamentul la telefon. Ceea ce rămâne îmi ajunge pentru mâncare şi de câte o ieşire în oraş pe săptămână", spune Mihai.

Indiferent de posibilităţile financiare de care dispunem fiecare, trebuie să ne amintim că studenţia e cea mai frumoasă perioadă a vieţii şi că trebuie să o trăim la intensitate maximă în fiecare clipă! 

Have fun and study hard! ;)

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu