Subscribe:

vineri, 22 ianuarie 2010

Prima postare !

Aceasta este prima mea postare pe noul meu blog :). O sa incep in forta si o sa va vorbesc despre lucrurile care ma deranjeaza de ceva timp. In primul rand vreau sa va spun din start ca sunt un Stelist convins ( acum imi primesc prima portie de injuraturi ) si nu inteleg cum un simbol national a ajuns pe mainile babuinului din Pipera care a distrus tot ce era frumos la aceasta echipa. Sa lasam echipa de fotbal Steaua si sa mergem mai departe la ceea ce vreau sa ajung si care ma bazaie noaptea inainte sa adorm : Cum Dumnezeu au ajuns oameni ca Becali sa detina o asemenea putere in tara aceasta ? Oare noi chiar nu avem legi, oare la noi doar interlopii, mafiotii, camatarii si hotii au sansa sa se afirme ?
Eu am invatat la Istoria Romanilor ca avem un popor brav, nationalist si mandru. Va intreb pe voi, sunteti mandrii de cei care ne conduc acuma ? Sunteti mandrii ca in Romania anului 2010 inca se practica nepotismul la nivel inalt si coruptia e la ea acasa ? ( ex : clanul Becali, Elena Basescu, etc. )
Ce este de facut ? O noua Revolutie ? Nu cred ca este cazul pentru asa ceva. Cred insa, ca noi i-am pus acolo pe acesti paraziti si doar noi ii putem da jos. Sa le aratam ca nu suntem fraieri, ca nu mai inghitim toate procariile electorale si ca vedem si noi ce abuzuri fac. Sa aratam ca vrem o schimbare.

5 comments:

Anonim spunea...

laurentiu tată, ai dilit?

Anonim spunea...

laurentiu .... sti ce zic... Fortza Dinamo!!...

Andrei Jitcă spunea...

Succes cu blogul! :)

Blitzu spunea...

Forza Steaua .. si bafta coae!!!;)

Anonim spunea...

Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
3. Vindecă tot felul de boli umane.
4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu