Subscribe:

vineri, 9 aprilie 2010

We have a new record

Asa cum spuneam in postul anterior, am revenit cu rezultatele studiului ( sa-i zicem asa ). Dupa cum ma asteptam, recordul de trafic a fost batut de ultima postare fara nici un fel de problema. Traficul a crescut cu peste 50% fata de precedentul record, numarul persoanelor care au gasit articolul prin diferite search engine-uri ( ex. Google ) s-a triplat, iar numarul vizitatorilor noi a crescut de la o medie de 36%, la nu mai putin de 71%. Ceea ce credeam ca se va intampla, s-a intamplat pana la urma si inca odata mi s-a dovedit ca sexul este cel mai vandut material de presa dintre toate. Cred ca nici daca se descoperea viata pe Marte si eu aveam exclusivitate despre subiect nu imi crestea traficul intr-o asemenea maniera. In concluzie, vreau sa aduc mii de multumiri tuturor iubitorilor de "lucru manual" care au accesat blogul, in speranta ca vor gasi material asupra caruia sa "mediteze" si care mi-au confirmat inca odata cat de obsedati sunt oamenii din ziua de azi. Pe curand.

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu