Subscribe:

luni, 14 iunie 2010

Azi nu ! Te rog eu, nu !

"Azi nu !" - melodie interpretată de Grasu' XXL în colaborare cu Guess Who. Deşi linia melodică nu e tocmai o operă de artă şi nu poate fi considerată un hit (cel puţin nu în topul preferinţelor mele), de câteva zile sunt exact în situaţia prezentată de cei doi. Nu mai am chef de nimic ! Nu mai am putere să fac nimic ! Nu mai rezist ! Am obosit ! De ce ? Pentru că de la sfârşitul lunii trecute şi până acum sunt tot în sesiunea de examene. Celebra sesiune ! Durează o lună, asemenea Campionatului Mondial de Fotbal, dar e destul cât să obosească pe oricine pentru un an întreg. Stresul, nopţile nedormite, abuzul de cafea şi de băuturi energizante ! Toate acestea s-au adunat, nervii au cedat, iar acum mă simt că o baterie vlăguită, care nu mai este capabilă să mişte nici măcar secundarul unui ceas. Satrea de somnolenţă permanentă este accentuată şi de canicula care s-a instalat de mai bine de o săptămână şi care pare să nu se mai termine vreodată. Deşi, chiar în aceste momente, afară plouă torenţial, atmosfera este încă greoaie şi sufocantă, în orice caz nu relaxantă. Din cazua căldurii nu pot să dorm bine nici în rarele ocazii pe care le prind, când nu învăţ până dimineaţa pentru cine ştie ce examen. Revenind la melodia lui Grasu' XXL şi Gwess Who, sunt câteva versuri în care mă regăsesc până în adâncul sufletului. Profitând de cele câteva zile de respiro dintre examene, încerc pe cât posibil să mă reîncarc pentru ultimele trei. În aceste zile chiar simt că "vreau să pierd timpu'". "Astăzi nu iubesc, astăzi nu lucrez,/Astăzi o frec, fac un joint, pun căştile şi plec" - reprezintă exact ceea ce îmi doresc, cu precizarea că în loc de joint, mă rezum la simple ţigări cu tutun. Tot la capitolul "dorinţe" se află şi "Azi Nu ! Sunt mort, închid telefonul şi las mesagerie". Pentru că vreau să mă deconectez de la tot ce e în jur, să-mi văd de treaba mea fără să fiu deranjat de nimeni şi nimic. Vreau doar să stau şi să am liniştea de care îmi este atât de dor. Nu cred că am mai fost vreodată atât de obosit din toate punctele de vedere. Sigur nu am mai fost aşa obosit vreodată. Şi cu toate astea, profit de momentele libere rămase şi îmi spun că mai am puţin şi scap. Trei examene şi apoi mă întorc la patul meu dublu din Alba. Abia aştept ! Principiul după care voi trăi astăzi : "Azi nu, te rog eu nu, mâine poate facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!
Azi nu te rog eu nu, mâine sigur facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!"
Asculta mai multe audio Muzica

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu