Subscribe:

duminică, 27 iunie 2010

Liceu...

Înainte de a începe, vreau să spun că prin scrierea acestui articol sunt conştient că voi fi acuzat de plagiere de colegul Gabi, care mi-a luat-o înainte şi a scris deja despre acest subiect. Nu-mi purta pică Ungure, ştii că te iubesc !

Să trecem la subiect. În sfârşit am terminat cu sesiunea şi am ajuns acasă, la Alba Iulia. Toate bune şi frumoase ! Mi-am lăsat bagajele, am făcut un duş rapid, am mâncat ceva pe fugă şi am ieşit în oraş cu prietenii.

Bun, ce legătură are asta cu titlul articolului ? Păi, majoritatea dintre ei sunt în clasa a XII-a şi Luni au prima probă la Bac. Ca toţi ceilalţi, şi ei abia aşteaptă să scape de acest "chin", numit liceu. Şi aici greşesc ! Aşa cum am greşit şi eu anul trecut şi cum, probabil, au greşit şi vor mai greşi mulţi alţii. Abia aşteptam să termin odată şi să nu mai văd clasa aia nenorocită, holurile alea sinistre şi mai ales orele interminabile care îmi mâncau toată energia.

Tot timpul mă gândeam la diverse modalităţi de a-mi petrece timpul dedicat orelor într-un mod mai distractiv. Acum, după un an de la terminarea liceului, a ajuns să-mi fie dor de el. Nu pentru că nu mi-ar plăcea la facultate -e foarte tare şi acolo- ci pentru că...
anii de liceu sunt unici şi trebuie trăiţi la intensitate maximă. Îmi e dor de glumele din timpul orelor, de farsele pe care le făceam profesorilor. La Geografie de exemplu, am făcut cu cretă caloriferul şi când s-a aşezat profu' pe el şi-a murdărit costumul. Era plin de dungi albe pe spate :)). Acesta este un exemplu soft. Nu vreau să divulg alte grozăvii pe care le făceam. Acestea sunt genul de lucruri pe care le faci doar în liceu. Cum ar fi să fac aşa ceva la facultate ? Aş avea doar restanţe, vă spun eu.

Îmi este dor să merg la baie să fumez pe ascuns, tot timpul atent ca nu cumva să vină adjunctu' în control. La mine în liceu asta se pedepsea prin curăţarea silită a băii sau a terenului de fotbal. În baia din liceu am învăţat să folosesc mopul. Îmi e dor de eternele dileme : Mate sau Tamaş ? Română sau Blue ? Desigur, în majoritatea cazurilor alegeam Tamaşul sau Blue. Pentru necunoscători, Tamaşul era o sală de biliard situată peste drum de liceu, iar Blue este un local din apropiere. Îmi e dor de şedinţele de la Consiliul Elevilor. Şedinţe care, la început erau doar un pretext pentru a putea chiuli de la ultima oră, dar la care participam cu plăcere după ce am început să mă implic mai mult în activităţile Consiliului.

Îmi este dor de Balul Bobocilor, de petrecerile de Halloween sau de 1 Decembrie.

Îmi este dor să organizez un campionat de fotbal sau de ping-pong cu ajutorul domnului profesor Ionescu. Îmi este dor de toţi colegii de clasă. Fiecare dintre ei avea ceva ce îl definea cel mai bine aşa cum şe poate vedea foarte clar şi în poza realizată de colegul de bancă de atunci, Alex.

Îmi este dor în special de clasa a XI-a. Majorate peste majorate, distracţie, puţină şcoală, viaţă adevărată ! Îmi este dor de pauzele dintre ore. Erau un prilej de a discuta despre cine ştie ce subiecte şi de a face cine ştie ce alte idioţenii amuzante. Îmi este dor de scuzele folosite pentru a nu primi nota 4 pentru tema nefăcută ( săraca mea mătuşă, îşi rupea mâna săptămânal, iar eu trebuia să o duc la spital de fiecare dată :D).Ce nu aş da să mai pot să fiu măcar pentru o zi licean...

Aşa că, dragi prieteni, bucuraţi-vă de fiecare moment din liceu şi nu rataţi nici o oportunitate de a vă distra !

Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

Szofran Gabriel spunea...

Nu te acuză unguru tău preferat, şi eu te iubesc ardelene :)), mai crede lumea că-s gay, nu că tu nu ai fii :)). am glumit mă, gata :P

ela spunea...

tin sa te contrazic, {in amintirea vremurilor bune:)) },nu eram doritori sa scapam de chinul denumit liceu, ci de chinul denumit teze, teste,invatat la materii aiurea, mers la scoala cand ne era somn de aproape adormeam pe banca, de niste personaje care se dadeau mai importante decat sunt. Si apropo de fumat, sa stii ca ii tare sec fara "adjunctu'" care va urmarea:)).Ma bucur macar ca am gasit ceva interesant de facut(si asta se datoreaza unor oameni anume, printre care si tu), ceva de care suntem mandrii, asai?! Sunt sigura ca nu am scris "corect" 90% din text, dar stii ce? tu esti student la jurnalism, eu voi fi la economice.

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu