Subscribe:

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Acceleratul Timişoara-Iaşi


Mai bine cunoscut sub numele "Foamea". Este trenul cu care sunt nevoit să merg de fiecare dată când vin acasă, la Alba Iulia, sau când plec la Timişoara.

Accelerat C.F.R. (2010 !)
Ce e aşa special la acest tren?

Absolut totul! Este o adevărată aventură fiecare drum parcurs cu această minune tehnologică. Spun "minune tehnologică" pentru că nu pot să-mi explic cum poate să funcţioneze maşinăria aia, ţinând cont de halul în care arată.
Pe bune! E o privelişte dezolantă, atât din exterior, cât şi din interior. Când urc în trenul ăla, am impresia că destinaţia finală nu este Alba Iulia sau Timişoara, ci lagărul de exterminare de la Auschwitz. Teoretic vorbind, vagoanele au condiţii decente. Doar teoretic! Practic, prizele nu funcţionează, neoanele pâlpâie într-un mod foarte enervant, mirosul variază în funcţie de poziţia ta în vagon: dacă eşti mai aproape de toaletă vei simţi cum fiecare por al corpului tău este infestat iremediabil de o otravă la fel de letală ca radiaţiile de la Cerobâl. În schimb, dacă eşti undeva la mijlocul vagonului, vei simţi parfumul fin al şosetelor nespălate, combinat cu cele de alcool, transpiraţie şi mucegai. Toate fermentate împreună cel puţin cinci ani pentru un efect cât mai pătrunzător (atât de pătrunzător încât oricât de răcit şi înfundat ai fi, tot vei simţi până în măduva oaselor mirosul).

Despre scaune nu o să spun decât că nu ar fi o idee prea bună să te îmbraci în alb. Nu de alta, dar până la destinaţie o ajungi mai colorat decât un cameleon. A, şi dacă ai de mers mai mult, e foarte probabil să-ţi rupi coloana din cauza confortului pe care ele (scaunele) ţi-l oferă. Şi ca toate să se completeze, pe geamul compartimentului tronează, mândru, un afiş pe care scrie clar "Pentru confortul dumneavoastră şi a celorlalţi călători, păstraţi curăţenia!". Întrebarea mea este: Care curăţenie?

Igienă...
După ce am observat toate aceste aspecte, am avut curajul să-l întreb pe "naş" cui datorez această primire "de gală". Deloc încântat de îndrăzneala mea, mi-a spus pe un ton sec să-mi văd de treabă şi să nu mai comentez pentru că vagoanele au fost renovate în urmă cu mai puţin de doi ani. Dacă aşa arată renovate, nu vreau să ştiu cum erau înainte. Oare trebuia să mă lupt cu specii nedescoperite de şobolani pentru un loc? Foarte probabil!

Banchete de lux marca C.F.R.
Ah, da ! Bine că mi-am amintit! Viteza! De departe punctul forte al acestui "accelerat". Vă daţi seama că incredibila distanţă de 235 de kilometri este parcursă în "doar" 5 (cinci) ore? Incredibil... Mulţumesc C.F.R.-ului că mă duce acasă rapid, în siguranţă şi în confort!

În fine, de bine, de rău, am ajuns acasă şi încă nu mi-a mai crescut nicio mână în plus sau alte membre. Mulţumesc divinităţii pentru asta!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu