Subscribe:

joi, 28 octombrie 2010

Cultură la preţ redus

Sursa photo: http://www.calificativ.ro/Ce_carti_ar_trebui_sa_citeasca_cei_de_15_16_anii-a12394.html
Deşi, azi aş fi avut multe subiecte de dezbătut, printe care protestul din Piaţa Constituţiei sau faptul că guvernul Boc a rezistat moţiunii de cenzură, am decis să le las baltă. Asta pentru că sunt conştient şi ferm convins că mi-au luat-o alte câteva mii de bloggeri înainte şi pentru că nu e un subiect care mă pasionează în mod special.

Cu ce alternativă vin ? Cu una mult mai bună (cel puţin din punctul meu de vedere) !

Este vorba despre un site pe care tocmai l-am descoperit în mail la scţiunea "spam" (sunt bune şi alea la ceva câteodată). Şi anume: Elefant.ro !

Este un site care se ocupă cu vâzarea de cărţi, filme şi muzică (toate originale, desigur). O să vorbesc doar despre cărţi pentru că ele reprezintă activitatea principală a site-ului. Elefant.ro este o "librărie online" ca multe altele, însă ceea ce mi-a atras atenţia cu adevărat a fost actuala lor ofertă şi preţurile mai mult decât accesibile. Şi da, le fac reclamă pentru că merită ! Da, am făcut cere să devin afiliat al site-ului ca să le aduc clienţi. Nu pentru că aş avea vreo rudă care lucrează acolo sau pentru că vreau să se îmbogăţească ei, ci pentru că vreau să trimit persoanele care vor să-şi cumpere o carte bună într-un loc decent, unde nu sunt jumuliţi de bani. Mai ales în perioada ofertei pe care o au acuma. Adică: cumperi o carte şi o primeşti pe a doua gratis. Ai de ales una dintre cele 9000 de titluri care intră în promoţie. Eu tocmai mi-am comandat două cărţi, iar preţul total este 38 de lei (cu tot cu livrare - 10 lei). Pe alt site de profil am găsit una dintre cele două cărţi la preţul de 40 de lei, fără taxa pentru livrare. E o diferenţă totuşi, mai ales ţinând cont de situaţia economică actuală şi că sunt student (prin definiţie, studenţii nu au bani) !

Deci da, Elefant.ro  merită să-i fac reclamă, pentru că are oferte întradevăr atrăgătoare şi de bun-simţ ! Îl recomand tuturor celor care vor să-şi cumpere o carte bună la preţ la fel de bun !

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu