Subscribe:

joi, 30 mai 2013

Marketing à la Lidl

Am vrut să-mi cumpăr doar o pungă de alune şi nişte chipsuri...
Sursa photo: tion.ro
De nu ştiu câte ori mi-am spus că nu o să mai merg niciodată la Lidl să fac cumpărături. Nu preţurile, nu produsele şi nici angajaţii nu sunt de vină pentru asta. Ba chiar dimpotrivă, aş putea să spun! De fiecare dată când am fost acolo să-mi fac aprovizionarea am plecat mulţumit de ceea ce am găsit şi de cum am fost tratat. 

Motivul pentru care nu mai vreau să merg la Lidl e politica lor de marketing. Prea bine funcţionează asupra mea şi mă face să stric o grămadă de bani pe chestii de care nu am nevoie. Nici nu intru bine în magazin şi dau direct de raionul de dulciuri. Şi nici nu sunt 7000 de chestii ieftine şi bune acolo! Nuuu! Nici nu găsesc tot felul de imitaţii ale unor mărci cunoscute. Imitaţii făcute de nemţi, deci, de multe ori îmi mai gustoase decât originalele. Cel mai bun exemplu în acest sens e aşa numita Choco Nussa: o imitaţie după Nutella. Chiar ieri mi-am cumpărat un borcan de 750 de grame cu 8,5 lei. Pentru un borcan de Nutella de acelaşi gramaj trebuia să scot din buzunar de vreo trei, patru ori mai mulţi bani. Tocmai aceste preţuri mă fac să stric bani în neştire.

Sursa photo: aphextwinz.wordpress.com
De fiecare dată când ajung la Lidl, pe lângă produsele după care am plecat de acasă, mă întorc cu dulciuri de câteva zeci de lei pe care nu le-am planificat. Prima dată când am intrat în Lidl am lăsat peste 100 de lei la casă, bani daţi doar pe ciocolată, jeleuri şi altele de genul ăsta. La fel am păţit şi ieri, când am fost să-mi cumpăr un deodorant şi un spray. Ce-i drept, le-am luat, dar în plasă şi-au făcut loc şi zaharoase de aproape 40 de lei.

Ca să fie tot tacâmul, imediat după ce treci de raionul de dulciuri apare cel de produse proaspete de patiserie. Acesta funcţionează pe acelaşi principiu ca Fornetti: îţi atacă simţul mirosului şi te face să mai iei şi de acolo măcar câteva bucăţi de ruladă cu mere sau cornuri cu brânză, sau măcar o baghetă caldă şi moale, proaspăt scoasă din cuptor.

Din aceste motive nu mai vreau să merg la Lidl pentru cumpărături! De fiecare dată când ajung acolo, fără excepţie, mă trezesc cu o plasă plină de dulciuri şi cu un bon de două ori mai mare decât mi-l planificasem de acasă!


3 comments:

dingo10 spunea...

se zice "cheltuiesti" bani ,nu strici,tarane!

dingo10 spunea...

se zice "cheltuiesti" bani ,nu strici,tarane!

Anonim spunea...

Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
3. Vindecă tot felul de boli umane.
4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu