Subscribe:

duminică, 5 mai 2013

Când e Ziua Bărbatului cu adevărat?

La mulţi ani tuturor bărbaţilor!
Sursa photo: hungeree.com
Înainte de toate, Hristos a Înviat!

Azi dimineaţă, după ce am luat Paşti, m-am pus frumos pe pat cu laptopul în braţe şi am intrat pe contul de Facebook să văd ce mai e nou! Acolo, în feed, am văzut că un prieten virtual le ura tuturor bărbaţilor "la mulţi ani" pentru că azi, cică, e ziua noastră. M-am uitat în calendarul din dreapta-jos al ecranului şi mi-am amintit ceva de o sărbătoare promovată intens în ultimii ani de Bergenbier: 5 Mai, Ziua Bărbatului! N-am stat prea mult pe gânduri şi am alcătuit la rândul meu un mesaj de bine pentru cei ca mine. Nu trece mult şi un alt prieten (ăsta nu-i doar virtual) comentează la respectiva urare: "mă... da de unde pana mea ai scos tu că azi e Ziua Bărbatului? Că pe net scrie că e în 19 Noiembrie..."

Am dat rapid un search pe prietenul Google şi, într-adevăr, primul link îi dă dreptate acestuia. Mai caut puţin şi văd o altă dată... 9 Martie. Asta e o sărbătoare religioasă, dar, neoficial, este considerată de unii şi Ziua Bărbatului. Puţin mai jos, descopăr că Ziua Bărbatului este, de fapt, Ziua Tatălui, sărbătoare legiferată în România din 2010 şi care nu are o dată fixă. Se sărbătoreşte în a doua duminică din Mai (asta înseamnă în 12 anul acesta).

Hai, noroc!
Sursa photo: mayer-transport.ro
Totuşi, ţin minte că acum vreo doi ani am semnat un tabel prin care se dorea ca 5 Mai să devină oficial Ziua Bărbatului. Nu ştiu dacă s-a şi întâmplat asta, dar contează mai puţin. Ideea e că noi ne plângeam că femeile au zilele de 1 şi 8 Martie dedicate în totalitate lor şi noi nu avem niciuna. Acum avem nu mai puţin de patru variante din care să alegem, dar eu tot nedumerit sunt! Personal, aş prefera să fie vara, că doar cum altfel pot petrece mai bine Ziua Bărbatului dacă nu la o terasă cu prietenii, savurând câteva halbe de bere rece aduse la masă de ospătăriţe bine dotate şi uitându-mă la o semifinală sau finală de Champions League? Ce să petrec în 19 Noiembrie când doar uitându-mă pe geam mă ia groaza şi nu-mi mai vine să ies din casă până la venirea primăverii?

Se pare că nu doar eu sunt în ceaţă în ceea ce priveşte data sărbătoririi Zilei Bărbatului. Am găsit chiar şi un forum unde exact această problemă era discutată şi nici acolo nu s-a ajuns la un consens. Deci, vă întreb pe voi, când e Ziua Bărbatului cu adevărat?

5 comments:

urmatorul pas spunea...

in fiecare zi

Laurenţiu spunea...

:)) Şi aia e o variantă!

Anonim spunea...

Toată vara! :))

Unknown spunea...

daca doriti sa facceti un cadou sotului de ziua barbatului si a-ti dori sa calatoriti impreuna in Austria,Germania,Belgia sau Olanda puteti incerca https://transportgmbh.ro

Anonim spunea...

Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
3. Vindecă tot felul de boli umane.
4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu