Subscribe:

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

60 de ore nedormite

E târziu sau devreme? Tu ce crezi?
Două zile şi jumătate! 60 de ore! 3600 de minute! Atât am stat treaz în ultimele trei zile. Efectiv nu am avut timp pentru somn!

E miercuri, 10 noiembrie 2010, ora 12:00 amiaza. Mă trezesc, fac un duş, beau o cafea, fumez două ţigări, stau puţin pe mess şi merg la facultate. Nimic nu prevestea ceea ce avea să se întâmple.

Ajung la facultate, stau cuminte şi ascult plictisitoarele cursuri. O colegă vine cu vestea: "În seara asta ieşim în club!". Înainte să pronim spre discotecă ne-am adunat în camera mea de cămin ca să ne "încălzim" puţin. Aşa e mai ieftin! Doar suntem studenţi şi dacă e ieftin ne convine de minune.

Pronim spre club!

Planul iniţial era să mergem în club Vanilla din piaţa Operei, acolo unde trebuia să fie "Student Night". Ajungem la faţa locului, însă descoperim cu stupoare că este închis. Doar birtul de manelari de vis-a-vis este deschis şi asta nu ne încântă cu nimic. Niciunul dintre noi nu suferă rasa oamenilor zburători şi nici "muzica" lor. Plecăm mai departe spre Art din piaţa 700. Ajungem acolo şi aflăm că este închiriat toată noaptea de ceva naţie străină, înrudită cu cea a oamenilor zburători. În lipsă de alte idei am început să ne învărtim prin zonă.

Ajungem la Swing club! Un club unde nu am mai fost niciodată şi de a cărui existenţă nu ştia niciunul dintre noi până atunci. Eu personal nu mai ştiu să ajung acolo. Am intrat pentru că era seara karaoke. Şi bine am făcut! Nici nu ne-am aşezat bine la masă şi deja am primit câte un shot de tequilla din partea casei pentru că eram pentru prima dată acolo. Vorbim puţin şi ne hotărmân să cântăm şi noi ceva. Acel "cântăm şi noi ceva" s-a transformat într-un veritabil concert care a durat până la şapte dimineaţa, timp în care am interpretat de toate: de la muzică populară, la "All summer long" al lui Kid Rock, s-au auzit tot felul... mai puţin manele (pe această cale vreau să le mulţumesc organizatorilor pentru asta).

Înapoi la cămin! După ce am închis Swing club (am fost ultimii clienţi care au rămas acolo şi am mai primit câte un shot de tequilla fiecare pentru atmosferă făcută), ne-am întors la cămin. Doar că nu am dormit, aşa cum ar fi făcut oricine altcineva. Am mai aţipit câte 10-15 minute, însă nu se poate spune că ne-am odihnit. Invitaţii au pleacat acasă şi am rămas doar eu cu colegii de cameră. Fac un duş şi stau aiurea în pat fără să adorm. La ora 12:30 ies cu o colegă şi cu o prietenă de-a ei (care a fost cu noi în club) la cafea pentru a ne "revergora" puţin. La 14:40 începe show-ul! Cursuri peste cursuri până la 21:10, cu o pauză între orele 18:00 şi 19:00. La cât de fresh eram, am aţipit cu capul pe bancă în timpul unui curs, trezit fiind de aluzia profesorului: "se pare că pe unii dintre voi îi plictisesc de moarte".

Pe la 22:00 am ajuns la cămin cu un singur gând: să dorm măcar până la cinci dimineaţa pentru că la şase aveam autobuz spre casă! Nu a fost să fie! Ajuns în cameră, aflu că o prietenă din cămin şi-a luat permisul auto şi că sunt invitat la un pahar vodka apple pentru a sărbători evenimentul. Am mers cu gândul că la miezul nopţii mă pun în pat, dar, ca la orice chef, nu e bine să-ţi faci planuri înainte. La ora patru ne uitam la un film şi s-a dus dracu' somnul meu! Am plecat spre casă, dar nici pe autocar nu am putut "să trag pe dreapta" din cauza gropilor, sirenelor, claxoanelor, fetiţei din spate care plângea şi din diverse alte motive. Am sosit în Alba Iulia vineri, pe la 11 fără 20, însă nici acum nu aveam să dorm pentru că peste nici două ore eram pe drum spre Sibiu cu nişte prieteni. La ora 12:00 se împlineau 48 de ore de când nu mai pusesem geană pe geană. Şi nici nu aveam să o fac curând! Despre drumul până la Sibiu şi ce s-a întâmplat acolo o să vorbesc într-un articol viitor. În fine, am ajuns acasă puţin după ora 24:00, deci aveam peste 60 de ore nedormite! Nu ştiu cum am rezistat, dar ştiu că am adormit instant după ce m-am pus în pat. Efectiv mi-am dat shut down vreo 13 ore!

Ultimele trei zile au fost un adevărat test de anduranţă pentru mine! Se pare că l-am trecut!
 
Ştiu că acest articol nu are nicio valoare informativă, dar m-am gândit că nu multă lumă stă trează atâta timp şi am considerat că merită să împart aceste lucruri cu restul!


Melodie numai bună pentru un somn pufos!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu