Subscribe:

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Fir-ar mama ei de limbă română!

Ce înţelegi tu din poza asta, înţelege şi un român de rând din replicile de mai jos!           Sursa photo: www.viatadeliceu.ro
 Iată câteva "dume" scoase ieri prin Sibiu:

"Tu să taci mai tare!" - replica unui prieten care îi spunea altuia să tacă şi eu i-am întrerupt;

"S-a stricat stopul de ceaţă portocaliu cu care dai în spate" - şoferii ştiu de ce;

"Păi dacă nu mai suntem în Alba cum p...a mea mai suntem pe drum?" - de aici se deduce că doar în Alba sunt drumuri.

"Nu mai da din picioare că mă stresează financiar!" - când un prieten vibra nervos din picior. Ştiţi şi voi acel tic enervant. Ce legătură are asta cu finanţele doar Paul ştie;

"Şoferul e cretin şi are apartament de papuci" - asta mi-a ieşit pe gură când vroiam să-i spun şoferului că e cretin şi că are noroc cu maică-sa pentru că are un magazin de papuci şi din acest motiv şi-a permis să-i cumpere maşină. Nu ştiu cum am ratat atât de lamentabil replica...


Tanti, Clubul Iubitorilor de Limba Română vă urează un călduros "Bun venit"!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu