Subscribe:

vineri, 5 noiembrie 2010

Top 5 cântăreţi netalentaţi!

Sursa photo: writingcareercoach.com
Înainte de a începe topul în sine, vreau să specific că aceste "cântece" nu sunt pentru cei cu auzul fin sau pentru cei care sunt sensibili la sunete ascuţite.

În continuare, vă prezint topul cu cei mai netalentaţi "artişti" şi cele mai oribile piese "muzicale":

Locul 5: Brigada A.M. - "Stilul Oprişan". Deşi ar merita un loc mai sus în clasament, îi iertăm pentru că sunt tineri şi pot creşte în valoare.


Locul 4: Fernando de la Caransebeş - "M-am căsătorit". Versurile sunt absolut geniale!


Locul 3: Naomi - "Recunosc că mi-a fost dor de tine". Vocea şi ritmul sunt relativ bune, dar ceva e foarte greşit aici...


Locul 2: Roxy Manelista - "Am să te vreau"(sau ceva de genul ăla). Penibilitate absolută! Cred că fata asta are calităţi de ventriloc. Nu-şi mişcă gura, dar grohăiala se aude! Nu am argumente cu privire la motivul pentru care această "piesă" nu este pe primul loc.


Locul 1: Turcu Pavel - "Imn Eurovision". Extraordinar! Pur şi simplu este extraordinar! Nu este nimic altceva de zis.


Şi cu asta am încheiat topul celor mai netalentaţi grohăitori autohtoni cu impresii de mari soprane! Mă voi documenta şi o să revin cu un top 5 al celor mai netalentaţi cântăreţi străini. John Cena sigur va fi printre ei!

P.S.: Îmi cer scuze pentru că v-am iritat auzul!

P.P.S.: La ce se uită omul pe youtube de plictiseală...

1 comments:

KokO spunea...

M-ai lasat fara cuvinte :))

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu