Subscribe:

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Un an de Crazy Journalist


A trecut un an de când a luat fiinţă Crazy Journalist!

Era 22 ianuarie 2010! O zi din cale afară de plictisitoare. Nu aveam nimic de făcut şi stăteam pe mess citind statusuri pentru că nu aveam nicio altă ocupaţie. Şi atunci mi-a venit ideea: Hai să-mi fac şi io un blog! Toţi prietenii mei aveau profile de hi5 sau de facebook, dar foarte puţini şi-au făcut şi blog. Am zis să ies puţin din tipar şi aşa a apărut prima postare a lui Crazy Journalist!

De atunci şi până acum am reuşit să enervez sau să amuz, să plictisesc sau să informez peste 9000 de oameni. A fost un an în care, cred eu, am evoluat de la primele postări în care foloseam un limbaj de lemn, la cele mai recente în care îmi este mult mai uşor să mă exprim.

În primele 365 de zile de existenţă ale lui Crazy Journalist v-am povestit despre studenţie în seria "Viaţa la cămin", v-am spus despre vacile care mă enervează cel mai tare, dar şi ce îmi place cel mai mult. În această perioadă am abordat nenumărate subiecte. De la amintiri din vremuri trecute până la confruntarea cu durul adevăr, am scris despre toate. V-am povestit despre peripeţii de care am avut parte şi am făcut câteva topuri pentru a vă informa şi amuza în acelaşi timp. Am reuşit să vă şi păcălesc odată, dar fără rea voinţă. Vroiam doar să fac un studiu care nu se putea termina cu succes dacă vă spuneam de la început despre ce este vorba. M-am documentat puţin şi am luat şi câteva interviuri tot pentru a vă amuza şi informa.

În încheiere, vreau să vă mulţumesc pentru că aţi fost alături de Crazy Journalist pe tot parcursul acestui an! Fie că aţi apreciat articolele sau că le-aţi criticat, vă mulţumesc pentru că mi-aţi arătat unde fac bine şi unde greşesc, iar asta m-a ajutat să mă mai cizelez cât de cât. Vă promit că anul acesta o să încerc să evoluez şi mai mult, iar viitoarele articole să fie mai interesante şi de o calitate mult mai bună faţă de cele de până acum.

Mulţumesc şi rămâneţi alături de Crazy Journalist în continuare!

La Multi Ani Verry Funny

1 comments:

Anonim spunea...

Succes in tot ceea ce-ti doresti sa realizezi in viata,fiule!!!!!

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu