Subscribe:

luni, 12 mai 2014

Factura la Orange - o aventură

De două zile mă tot chinui să-mi achit factura la Orange. Totul a început în data de 27 a lunii trecute. Atunci am primit un mesaj cum că mi-a fost emisă factura pentru abonament. Ca în fiecare lună, am aşteptat ziua de salariu ca să o plătesc, doar că de data asta am uitat.

Ieri, primesc un alt mesaj de la Orange, de ameninţare amintire. În el mi se spunea, fără prea multe amabilităţi, că dacă nu îmi achit datoriile faţă de cei care-mi răspândesc vocea world wide până astăzi inclusiv, sunt pasibil de suspendarea abonamentului şi obligat să plătesc şi penalizări. Sfârşitul mesajului, amuzant la culme, suna cam aşa: "dacă aţi achitat deja factura vă rugăm să ignoraţi acest mesaj". Un fel de "dacă nu-mi dai banii îţi omor familia şi te pun să te uiţi, dar dacă mi i-ai dat deja, stai chill, suntem fraţi pe viaţă; chiar pe două!".

Speriat de posibilii ceafă lată care urmau să fie trimişi după capul meu, am intrat rapid pe contul de online banking să dau oamenilor ce e a lor de drept. Aici, surpriză: din habar nu am ce motiv, tranzacţia nu era procesată. De fapt, nici măcar nu era înregistrată. Era ca şi cum dădeam click-uri în gol. Am sunat la banca la care am contul şi în urma verificărilor, nici ei nu şi-au dat seama care-i faza. Cert e că nu a mers!

Pe site-ul Orange nu merge să-mi plătesc factura că de-aia! Am sunat odată o tanti de la relaţii cu clienţii, i-am explicat frumos care-i problema, m-a pus să repet încă odată toţi paşii fiind ferm convinsă că-s un fel de retardat care nu-i în stare să-şi facă un cont pe site şi după ce s-a convins că nu era chiar aşa mi-a spus că verifică şi că mă sună în cinci minute. Asta se întâmpla acum vreo 2-3 luni. M-a sunat tanti cum am vorbit eu aseară cu Regina Angliei despre finala Eurovision!

Trecând mai departe, astăzi am ajuns prin Mall şi acolo... Orange Shop! Sau Store, dracu ştie! Fericit şi plin de speranţă, merg la tipa de la ghişeu, îi spun că vreau să plătesc o factură şi... ţeapă! A picat sistemul şi nu mergea nicio tranzacţie! Super!

Mai sus cu un etaj, sediul băncii la care am contul deschis. Am mers acolo, i-am explicat situaţia domnişoarei de acolo şi... nu se puteau vira banii decât peste două zile muncitoare! Probabil că îi trimiteau cu porumbei special antrenaţi şi acum se refăceau după o tranzacţie mare de-a lu' Isărescu. Totuşi, domnişoara mi-a indicat un pay-point unde puteam în sfârşit să-mi plătesc factura pe loc, înainte să ajungă recuperatorii la mine la uşă. Deja erau prin Arad, cred! Plin de speranţă, merg la tonomatul mâncător de poeţi, sculptori, muzicieni şi alte astfel de personalităţi, apăs pe logo-ul Orange, încă odată pe "plăţi facturi" şi... cere codul de bare al facturii! Factura care mi-a venit prin SMS!!!

Până la urmă am plecat acasă resemnat şi am acceptat că abonamentul urma să-mi fie tăiat mai ceva ca capul lui Mihai Viteazul, mâine la prima oră. Totuşi, am mai încercat odată serviciul de online banking şi, Aleluia, a funcţionat! Am scăpat de data asta!

Nu credeam că vreodată în viaţa mea o să mă chinui atât de mult să dau bani! Ştiam că-i greu să-i fac şi să-i strâng, dar nu ştiam nimic despre cât de greu e să-i dau!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu